KOLAY PARA KAZANMA (DİYE BİŞEY YOK)

Kolay para kazanma diye birşey yok arkadaşlar bu bir gerçek.Bunu zengin insanların hayatlarına baktığınız da görebilirsiniz.Adamlar çok fazla çalışmış kimsenin sözüne kulak asmamış ve sonunda başarmıştır.Kolay para kazanmanın tek yolu öncelikle çok çalışmaktır, iş kurmaktır, kendi işinin patronu olmaktır.Ben kendim çok değişik işlerde çalıştım ( kömür madeni, ramat işi, mermer fabrikası, tekstil fabrikası, şöförlük gibi).Şuan yaptığım iş ise hayvancılık, küçük bir işletme kurdum ve kendi işimin patronu oldum.İğne ilacı kendim yapar, hayvanlarıma doğumunu ben yaptırırım.Veterinere para vermem.Bu işi kurmak hep benim fikrimde vardı.Çalıştığım yerlerde hep olmasada bazen canımı sıkan şeylerle karşılaştım ve dedimki kendi işimi kurmalıyım.Kasabada evim ve yerim vardı, biraz masrafla ve arabamı satarak bu işe giriştim.Bence başarmanın birinci yolu eğer bir planınız varsa onu korkmadan hemen uygulamaktır.Şuan gayet rahat bir işim oldu, kimseye hesap vermiyorum.Tabi her işin bir zorluğu var ama yılmadım ve şuan gayet başarılı bir işletmem var.Kimseye hesap vermiyorum, boynumu bükmüyorum.İmkanı olan arkadaşlara bu konularda tavsiyeler verebilirim, şehirde olan arkadaşlarada yan gelir için eğer küçük bir yeri varsa taze yumurta işi uygundur.Tavuk al, ataks cinsi olanlardan.Sonra mahallede veya yakın sitelerde evde yenilen çerez, meyve kabuklarını, bayat ekmekleri  topla ve bedava besle, sonra 1 veya 1,5 liradan yumurtasını sat belki 2 lira olmuştur, dışkısını torbaya koy gübre olarak sat.Sakın bekleme imkanın varsa küçük bir bütçeyle bu işi yapabilirsin, sana aylık 500 veya 1000 tl gibi bir geliri olur.Şehirde organik dedin mi akan sular durur.Meyve alıp  reçel yapıp satabilirsiniz, elinize geçen böyle her fikri değerlendirin.Asla durmayın arkadaşlar, çalışmayana ekmek yok, kendinize basit fikirlerle iş kurun, üretin ve pazarlayın.Kazandığınız zaman o işi büyütmeye çalışın sonrası gelir.Evden çıkın, fikir bulun çalışın ve kazanın arkadaşlar

Yorumlar